The Only Exception
The Only Exception
Kek Muffin Cuti Sekolah
Sunday, November 28, 2010 | 11:54 PM | 0 comments
Kerja-kerja cuti sekolah antara yang menarik minat aku. Tolong mama aku buat muffin cake. Setiap cawan muffin aku pelbagaikan. Ada yang aku bubuh dengan coklat button, ada yang colour stars sugar, kismis dan ada juga aku letak dua-dua sekali seperti kismis dan colour stars sugar.


Lihatlah rajin kan aku.....

Yang ini aku letak dengan coklat buttons. Macam-macam warna.

Ha.... yang dalam bekas tu dah siap untuk dimakan. Satu atasnya aku letak dengan kismis dan satu bekas dengan coklat buttons. Jangan takut yang jatuh atas lantai itu aku dah buang sebab tertumpah masa buka plastik. Adik aku kacaulah. He...he....he....

Ha...ha.... yang ini besen yang dah habis.

Aku dah bersedia untuk berikan sebekas kepada Irdina sepupu aku dan sebekas lagi buat sahabat baik aku Nurul Izzah. Kami tinggal sama taman perumahan.




Labels:


Older Post | Newer Post